Rekrutacja

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Zakres obowiązków

Prowadzenie obsługi sekretariatu biura Muzeum, w tym:

● udzielanie informacji na temat działalności Muzeum drogą telefoniczną i emailową,

● prowadzenie kalendarza pracy biura Muzeum,

● wykonywanie obowiązków związanych z obiegiem dokumentów,

● obsługa urzędzeń biurowych,

● przygotowywanie pism i zestawień,

● organizacja i obsługa zebrań wewnętrznych i z spotkań z udziałem gości,

● zamawianie materiałów biurowych i usług na potrzeby pracowników Muzeum,

● prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej.

Wymagania

Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów.

Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na takim samym lub zbliżonym stanowisku.

Umiejętność obsług pakietu MS Office.

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Wysoka kultura osobista.

Prosimy o składanie aplikacji na adres biuro@muzeumjp2ipw.pl